Pagina's

donderdag 14 augustus 2014

Wii fit

Ik weet het nog heel goed, het was halverwege mei toen ik de wii fit weer eens uit de kast pakte. Ik zette alles aan en wilde een nieuw "account" creëren. Daar ging ik dan, op het balance board.. Wachten, wachten, wachten tot er op het scherm kwam te staan: Your weight exceeds the maximum weight... Ik kon het niet geloven en heb een potje staan balen. Na de door te hebben gepakt en gekeken te hebben wat het maximum gewicht was bleek ik er net 3,2 kilo boven te zitten.. GRRRR..Daar ging mijn plan om met de wii fit bezig te gaan.
Na 3 maanden sporten, diëten en vooral vechten met mezelf durfde ik het vandaag weer aan. Weer alles uit de kat gepakt, wii aangezet en daar ging ik.. De weegschaal gaf immers aan dat ik er 2,5 kilo onder zat! Dus zo ging ik, in mijn sportoutfit op de wii staan. En ja hoor, mijn account werd gecreëerd! :) Dus nu een 30 minuten later zit ik hier te genieten. Mijn eerste doel is weer behaald: Kunnen wii fitten :).
Nu heb ik dus een dieet van 500 kcal de komende 12 dagen en heb ik zojuist 203 kcal verbruikt met sporten, op deze manier blijft er natuurlijk niks meer over :P..

Onder het sporten nog bijna de kat van de buren geplet (die logeert een paar dagen hier). Ze vond het namelijk wel erg interessant wat ik allemaal aan het doen was, dus die stond ineens achter me. Ze leeft nog en ligt nu heerlijk hier naast me te slapen!

Tsjaa, en hoe het gaat met het dieet?.. Moeizaam.. Ik heb zin om ergens in te bijten :P Maar ik kan me er goed aanhouden en ik heb nog niet echt een hongergevoel gehad. Ben wel licht in mijn hoofd en sneller moe, maar ik had ook niet anders verwacht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten