Pagina's

woensdag 24 december 2014

Heel ander persoon, heel ander kapsel!

Vanochtend ging ik op de weegschaal staan en werd ik weer even heel gelukkig. Na een tijdje stil staan en schommelen ben ik nu toch weer onder een gewicht gekomen waar ik in mijn eerste jaar in Leeuwarden naar toe ben gegroeid. Een gewicht dat ik toen echt super erg vond en waar ik nu super super blij mee ben! Maar daarnaast betekende dit ook dat ik echt bijna op de helft zit :) Bijna op de helft van de kilo's die ik graag kwijt zou willen.. Volgens mijn handige gewichtsmeetapp zit ik nu op 45,67% gewichtsverlies! Wat een fijn gevoel! En als ik verder kijk in die app zie ik staan dat mijn BMI 10 punten gezakt is, ook al een super verbetering! Heel fijn allemaal :D

Maar helaas brengt dat gewichtsverlies ook wat minder leuke zaken met zich mee. Jaren ben ik trots geweest om mijn mooie volle bos haar... Helaas is die nu niet meer zo vol. Alles ligt op de vloer van mijn huis, helemaal onder! Als ik ga douche zijn mijn handen net harige monsters en het putje is niet eens zichtbaar meer.. Mijn bed is een en al haar en mijn sokken zijn ook binnen no time net wollige hamsters.. Gelukkig begon ik met een hele volle bos haar en afgelopen vrijdag zij mijn kapper dat ik nu een normaal volle bos haar op mijn hoofd heb.. Want ja, elk nadeel heeft zo zijn voordeel. Voor mij betekende dat dat ik een heel nieuw kapsel aangemeten zou krijgen. Ik vind het heerlijk om naar de kapper te gaan! Omdat ik het steeds minder erg vind om foto's van mezelf te maken zal ik speciaal voor jullie mijn nieuwe kapsel showen ;)

Voor nu wens ik iedereen fijne kerstdagen en unne gooie Roetsj noa 2015!
voor:

Na:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten